حرف مــــــــــــــــــن با تو دیــــــــــــــــگه

سلام به شما دوست عزیز که افتخار دادی به وبگاه بنده سر

 

 

زدی درسته چندان مطلبی نداره

 

 

ولی خب................

 

 

من عاشق شما خواهر برادر ای گلم هستم

 

 

اصلا من چاکر شمام مخلص شماهام شما نباشین من هیچم فقط همین

 

 

فقط یه خواهش کوچولو دارم اونم اینکه

 

 

نظر یادتون نره

 

 

وبا همدیگه مهربان باشیم و محبت کنیم همین

 

 

booooooooooooooos♥♥♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت21:25---9 دی 1393
سلام سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون بهم سر بزن منتظرتم


سارا یکتا
ساعت11:51---5 دی 1393
عزيزم بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي خيلي بوي سم ميدي سم پاشي مي کردي؟
بله با اجازتون


ghazal
ساعت15:55---24 آذر 1393
روزهای رفته

به چوب کبریت های سوخته می مانند

جمع آوری شده در قوطی خویش

هر کاری می خواهی بکن

آن ها دوباره روشن نمی شوند

و روزی سیاهی آن ها دستت را آلوده می کند

روزهای چوبی ات را باید از همان آغاز

بیهوده نمی سوزاندی ..
پاسخ:مــــــــــــــــــــــــمنون که سر زدی دوست عزیزم


بهار
ساعت19:19---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن
نظرلطفته عزیز ممنون چشم حتما بهار جون آدرستو بده منم بهت سر بزنم سمیرا


فرهاد
ساعت17:38---23 آذر 1393
ديروز تو آمدي .... سر سجاده عشق عطر حضور تو پيچيد و من صداي نفس هاي گرم تو را عاشقانه حس كردم و به خود باليدم تو آمدي مسافر من.... و من كه روز هاست در حسرت يك لحظه نگاه تو آرام و قرار ندارم دلم براي چشمانت تنگ شده براي نگاه آسمانيت كه مرا عاشق كرد.... من در باور نگاه تو مانده ام..... تو مرا باور كن ....!
سلام سمیـــــــــــــــــــــــ
حالت خوبه؟
یه سری به منم بزن

پاسخ:سلام عزیز چشم حتما گلم بد نیستم


نازنین
ساعت16:19---29 آبان 1393
چطوری سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون منتظرتما


minaf
ساعت12:34---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم

پاسخ:چه جالب خیلی مطلب خوبی بود آفــــــــــــــــــــــــــــرین باعث میشه یه تیکی مغز آدم بزنه


ghazal
ساعت21:23---10 مهر 1393
apaaaaaaaam

minaf
ساعت19:09---6 مهر 1393
سلااااااااااااااااااااااام دوست عزیزم , من لینکت کردم , از این به بعد بر پستات نظر میزارم خوشحال میشم توام همین کارو بکنی , امیدوارم لحظه های خوبی تو وب هم داشته باشیم minaf

عسل
ساعت11:09---23 شهريور 1393
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااالیه
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 22 شهريور 1398برچسب:خووووووودم, | 22:40 | نویسنده : سمــــــــــــــیرا ,یگانه جـــــــــــــــــــون |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.